Uitnodiging GAIN-event 2022 | Complete hoorzorg in kaart

Professional
b2b GAIN-event

Vorig jaar namen we je mee op reis naar de toekomst: hoe zou hoorzorg er over 30 jaar uitzien? Dit jaar staat de reis van de klant centraal. Ga je weer mee?

We streven naar een complete benadering van hoorzorg in de verschillende hoorfases in iemands leven. De hoorzorgprofessional gaat hierin een steeds belangrijkere rol spelen.

We hebben een programma ontwikkeld, waarin je actief en praktisch werkt aan hoe je, als hoorzorgprofessional, de klant kunt ondersteunen tijdens verschillende hoorfases in diens leven en op manieren die verder gaan dan hoortoestellen alleen.

COMPLETE HOORZORG IN KAART

Maandag 26 september 2022*

Je kunt het GAIN-event op locatie bijwonen of live online volgen.

15.30 – 16.00
Ontvangst | Zoetermeer

16.00 – 18.30 uur
Programma | Zoetermeer en online

18.30 - 19.30 uur
Netwerkborrel met een hapje | Zoetermeer

MELD JE GRATIS AAN

INFORMATIE
We verrijken je kennis over gehoorbescherming, huurhulpmiddelen, hoortoestellen en gehoorverbetering. Wat zijn de bijzondere huidige en toekomstige ontwikkelingen? Wat laat onderzoek ons zien en met welke big data spelen we in op de behoefte van de markt?

INSPIRATIE
Een spraakmakende gastspreker stijgt boven de dagelijkse praktijk uit en neemt je mee langs de hele customer journey.

MOTIVATIE
We zoomen vervolgens in op verschillende thema’s en voorzien je van handige insights en praktische tips, direct te vertalen naar de praktijk en winkel.

ACTIVATIE
Hoe geven we gehoor aan het vervolmaken van de hoorzorg? Wij presenteren onze campagnes en tools die hierin voorzien.

Meer informatie over het programma volgt snel.

MELD JE NU AAN

Aanmelden kan tot 21 september.

Er zijn geen kosten verbonden aan deelname aan het GAIN-event en StAr-punten worden aangevraagd.

Het event vindt plaats in het auditorium van FME: Zilverstraat 69 te Zoetermeer. Je kunt gratis parkeren in de parkeergarage van FME. Online deelnemers ontvangen voorafgaand aan het GAIN-event de inloggegevens en een link naar het online platform waarop het evenement is bij te wonen.

Indien je onverhoopt niet kan deelnemen of je wilt het event online volgen, laat dit uiterlijk 21 september weten via e-mail.

*LET OP! Het GAIN-event is verplaatst van 30 mei naar 26 september. Heb je je reeds aangemeld voor 30 mei? Je aanmelding blijft geldig voor het event op 26 september. Mocht je op deze nieuwe datum niet aanwezig kunnen zijn of je inschrijving willen wijzigen naar online deelname of op locatie, laat het ons dan per e-mail weten.