De 10 allernieuwste en meest innovatieve hooroplossingen van nu

b2b GAIN-event

Met als thema ‘innovatie’ maakten we op het GAIN-event 2021 een reis door het verleden, het heden én de toekomst van de hoorzorg.

Omdat GAIN dit jaar haar 30-jarig jubileum viert, wierpen we een blik op de ontwikkelingen van de afgelopen 30 jaar en we keken vooruit naar de komende 30 jaar. Om in te zoomen op de ontwikkelingen van nu kregen alle leden van GAIN een podium om hun meest innovatieve product te presenteren. Hooroplossingen die net zijn gelanceerd of die later dit jaar op de markt verschijnen, komen voorbij.

In deze video van 10 minuten komen de allernieuwste technologische ontwikkelingen van de verschillende fabrikanten voorbij. Welke technologieën uit het verleden hebben geleid tot deze innovatie? Wat maakt dit het beste product tot nu toe en voor wie? En met welke technologieën bereiden de 10 merken zich voor op de toekomst?

Oticon, BB Hearing, Signia, Sennheiser, GN Resound, Hoorexpert, Multi Care Systems, Phonak, Comfoor en Starkey vertellen hoe hoorzorgprofessionals met deze innovatieve producten de technologische ontwikkelingen van nu optimaal kunnen omarmen om niet ingehaald te worden door de toekomst.